نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

سنبله آغاز یک استعمار و اوج مظلومیت پشتون ها بود.


در سنبله دستان شرور پاکستان از آستین عبدالعلی مزاری با همفکری گلبدین حکمتیار بیرون شد. طرح پاکستان در حال اجرایی شدن بود. عبدالعلی مزاری به هوای رهبریت اقوام شیعه افغانستان در حال طراحی کودتایی است.پاکستان وعده هایشیرینی را به گلبدین حکمتیار می‌دهد تا این کودتا اجرایی شود.

پشتون ها در سراسر کشور مورد هجوم ازبک ها تاجیک ها و هزاره ها/شیعیان قرار دارد.

اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پشتون های دهه ۷۰ مظلوم ترین مردم افغانستان بودند.‌نباید این مسئله را از یاد برد،که پشتون ها توسط ازبک ها در دشت لیلی به جرم طالب بودن در داخل کانتینر قتل عام شدند.#پشتون ها در مزار شریف توسط محمد محقق و افرادش در سرک ها قتل عام شدند به جرم اینکه طالب هستند. در صورتی که فقط زبانشان پشتون بود. پشتون ها در کابل توسط عبدالعلی مزاری قتل عام شدند در غزنی توسط افراد حزب وحدت و حزب اسلامی، بزرگترین افراد طالب نابود شدند.

این همه جنایت علیه پشتون ها در دهه ۷۰ باعث شد آنها موجودیت خود را در خط نابودی ببیند. باعث شد آنها بار دیگر متحدانه علیه سه گروه اقوام هزاره و ازبک و تاجیک قد علم کند.

پشتون ها در حاله متحد شدن است در حال تصرف حکومت از دست رفته . آنها بقای خود را در سایه این سه قوم در خطر می بینند. این طرف جبهه عبدالعلی مزاری آماده می‌شود تا کودتایی را علیه دست راست خود انجام دهد.......ادامه دارد.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد