نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

۲۵ سال قبل

امروز ۲۳ سنبله۱۳۹۸ است.

۲۵ سال قبل در چنین روزی عبدالعلی مزاری برای یک  کودتا  و  یک فروپاشی ملی آماده می شد. او سید حسین انوری را فریب می دهد.،در هر شامگاهان او را برای قابلی و عیش و نوش در مهمان خانه خود دعوت می کند. جاوید را روانه بیمارستان می کند.

 صادق مدبر(عضو  حرکت)مسئول ذرات خانه اسکات را به عنوان جاسوس دو طرف،در   اختیار می‌گیرد.


مزاری  با همکاری،گلبدین حکمتیار از نوشهر و پیشاور پاکستان فرمان می گیرد. عبدالعلی مزاری به خیال این که بزرگانِ حرکت و وحدت اکبری  را می تواند غافلگیر کرده، نابود کند و  مهمات کابل و رهبری شیعیان افغانستان را در اختیار داشته باشد ان کودتا را طراحی می کند.


مزاری در دام وسوسه  است.او اینده  را برای استعمار پشتون های ارگ و پشتون طالب اماده می کند.او  نمی فهمند  پشت این کودتا  ترور احمد شاه مسعود،مصطفی کاظمی، شفیع دیوانه و خودکشی خودش برنامه ریزی شده است.

مزاری  مثل کودکی در اختیار گلبدین حکمتیار قرار گرفته است. او از نگاه تفکر سیاسی بسیار ضعیف شده است چون با کودتای عیله هزاره های حرکتی دست راست خود را قطع می کند/عقاید مذهبی خود را از دست داده و در گرداب آب قوم  پرستی  است.مزاری بر خلاف باور های مذهبی فتوای  مرگ علیه  انسان ها و قتل شیعیان هزاره را صادر می کند. وقتی صدای این فاجعه به گوش دنیا می رسد مزاری در چندین روز و هفته در اتاقی خود را سرخورده و مورد لعن مردم جهان می بیند اما یک عده برای بقای طرح حکومت خود به مزاری می گوید که افشار را بزرگ نمایی کنید و با انحراف ا فکار عمومی  خود را از این باطاق نجات دهید از  روز بود که مزاری در رسانه ها به سید حسین انوری تهمت  دست داشتن در افشار را وارد می کند. مزاری با این تهمت باز هم باعث مرگ صد ها هزاره  و سید طرفدار دو حزب شیعی می شود. سادات از ترس انتقام وحدتی ها مهاجر ایران و دیگر ولایات می شود و تا امروز ان نقاق بین هزاره و  و سید طرفدار دو حزب دامن گیر ملت ماست.

......ادامه مطلب