نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

نسل جنگ نسل دلسرد از آینده وطن

سلام بر نسل جنگ و وارثان رهبران جهادی !

نسلی که برای دفاع از رهبر خود به ابزار توطئه پناه می برند و هیچ ابزاری برای دفاع ندارد. سلام بر شما ای که دشنام و تهدید تنها میراث رهبران تان است. شما هایی که فکر می کنید، هم وطن کشی قهرمانی و افتخار است.شمایی که فکر می کنید هویت، تنها از راه لوله تفنگ به دست می آید و برای پنهان کردن گلوله های که رهبرتان بر سینه دو میلیون انسان فیر کرده، دست به هر توطئه و تهدید و دشنام میزنید.حاضرید مذهب خود را و شجره خود را حراج کنید دشنام های سخت را به دیگران بدهید اما این حقیقت را نپذیری که رهبر شما یک طرف جنگ بوده و در جنگ های افغانستان در کنار ملاعمر و گلبدین وحکمتیار و.‌‌‌‌...او نیز سهم خود را داشته است. من به شما هواداران مزاری و دیگر جهادی ها می گویم نسل تحقیر" نسلی که با حقارت بزرگ شدند و تا یادشان هست بر آنها گفته اند که در زمان عبدالرحمان خان چه اتفاقی افتاده در جنگ داخلی چه اتفاقی افتاده و هم اکنون در حکومت اشرف غنی چه اتفاقی می افتد !
یعنی نسل در نسل در تاریخ تحقیر شده متولد شده اید‌.
جوانان را تحقیر شده بزرگ کرده اند و اعتماد به نفس آنان را آنها گرفتند و قدرت تحلیل و تحقیق را در وجودشان کشته‌اند.

اما من بر خلاف شما به این حقیقت رسیده‌ام. رهبران جهادی هیچکدام بی گناه نیستند و باید در سخت‌ترین شرایط محاکمه شود. از آنان تابعیت افغانستانی گرفته شوند و نام و یاد شان را به بدترین شکل کتاب های درسی افغانستان ذکر کند.
تا کودکان آینده با چهره واقعی جهادی ها آشنا شود.من،برخلاف نسل تحقیر می گویم که ما باید از زمان عبدالرحمن خان تا به امروز درس عبرت بگیریم که چرا بر علیه ما ستم شده و چرا زمانی که حق به دست ما رسید، او را پایمال کردیم. و علیه مظلومان استفاده کردیم. اگر ما از جلد قوم گرا و حزب گرایی بیرون شویم آنگاه با یک دید فرا قومی با یک دید باز می بینیم که رهبران جهادی، مثل انوری و کاظمی و هادی و مزاری و غیره چه نقاط مثبت و منفی داشتند، که امروز ما در حالت قرار داریم..

امروز شیعیان/#هزاره ها مثل جنگ داخلی علیه هم قرار گرفته اند . به دو گروه بزرگ تقسیم شدند گروهی علیه طرفداران #عبدالله چنان حمل می‌کنند که اگر سلاح در دستشان بود مثل ۲۳ سنبله بر ناموس یکدیگر تجاوز می کردند.

بیان حقیقت تفرقه نیست اگر تو فرض می کنی تفرقه هست،مودب توضیح دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد