نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

#سرمستی

تمام صفحه ای که مربوط کارمندان دولت قبلی است،پر شده از مطالب نژادی . همه یک زبان هزاره و تاجیک می گویند ☺️ وحدت کلمه ای،اشتباه.
۱.در زمان جمهوریت بیشترین کشته ها را شیعیان هزاره دادن بیشترین توهین ها را به شهدا و سکوت شرم‌آور هم از آدرس همین کارمندان،علیه شهدای تاجیک و هزاره شد.
۲‌‌. در زمان جمهوریت بیشترین فرصت سوزی را همین به اصطلاح نماینده مردم،برای بزرگ نمای یک مردی کرد که لاف هوادارنش این بود که او ملت ما که در اسارت،بود؛ آزاد کرد .
از تجلیل در ارگ تا خواست ضرب سکه و نام گذاری،زمین های غصبی و مصلای ها به نام او گرفته تا اغتشاشات و بی نظمی را یک نوع پیروزی رهبران آنها در جنگ هموطن کشی می دانستند.
آن ها نوعی #قرص_خواب بود تا قدرت میراثی شود.
نتیجه،شکست خفت بار دیگر بعد از جنگ هزاره و تاجیک در افشار قسمت همین دو قوم شد.حالا هم بجای اینکه متحد شوند کتابچه تاریخ را زیر بغل گرفته به جهان التماس می کند که ما را قبول کنند، که مظلوم هستیم.پیام من،با این مظلوم نمایی ها و نژاد گرایی ها فقط کمک به طالبان می کنید تا آنها سلسه وار قدرت را به پشتون ها میراثی کنند .
پیشنهاد،بجای قوم گرای ملی گرا باشید برای حق پشتون،تاجیک،هزاره،ازبک و حتی جوگی و سیک و بلوچ و سادات و......صدا بلند کنید . حتی اگر برای سیاه نمایی هم که شده.در ۳۰ سال گذشته شما فقط دور خودتان چرخیدی .
اما پشتون از زیر ریش مسعود و مزاری تا حکومت کرزی و غنی و حالا،طالبان رو به پیش رفت است و دست آورد شما حزب سازی و لاف های بزرگ برای رهبران قومی خود است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد