نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

سیدی که با دیدن این مستند، خون اش به جوش نیاید خون حیدر کرار در رگ نیست.



سیدی که با دیدن این مستند، خون اش به جوش نیاید خون حیدر کرار در رگ نیست.
مردم افغانستان و تک تک نفوس سادات جهان در قبال کشتار مردم سادات یکاولنگ مسئولند. اگر شما سکوت کنید مطمئن باشید با جنایت طالبان سهیم هستید. البته سهم شیعیان هزاره و سید هوادار حزب وحدت از جنایت طالبان کمتر نیست. شماهای که برای بوسیدن پای خلیلی ابا و قبای پیامبر را بی عزت می کنی،جنایتکار تر از شخص خلیلی هستید.شماها گروه خطرناکی هستید که وجودتان حتی امنیت کشور را تهدید می کنند و باره ئر فضای مجازی حکومت را تهدید کرده اید(وندی) .

شیعیان هوادار مزاری و خلیلی و محقق، روی قضیه افشار و یکاولنگ با تبلیغات دروغ خاک ریخته اید.

درد آور تر این هست که هواداران مزاری از شدت کینه ای تاریخی که با نسل کوثر دارند دلیل این جنایت را پناه بردن به طالبان می دانند در صورتی که در این مستند دیده می شود که طالبان و وحدتی ها بر خانه های این ها حمله کرده است. اما همین جماعت فریب خورده پناه بردن مزاری را مذاکره و شکست افشار را نسل کشی تبلیغ می کنند در صورتی که همه اسناد خلاف این ادا را نشان می دهند باز هم لجاجت کرده نسل جوان را بسوی تحقیر شده دعوت می کند.

و اما مسئولین و سادات،که در حکومت سهم دارند اگر این موضوع را پیگیری نکنند مطمین باشید که خودم در وقتش با شماها که شرکای جنگ داخلی هستید، تسویه حساب می کنم.برای من تکان دهنده هست....وقتی شنیدم این بانوان می گویند خلیلی در کنار طالب بر ما حمله کردند. من از سید حسین عالمی بلخی هیچ توقعی ندارم او یک فسیل هست یک جسم متحرک که در جامعه تشیع بین هزاره و سید وا مانده است. عالمی به بلخی،هیچ خون شریکی با سادات با اصل و نسب ندارد.
اما آقای سید محمد علی جاوید که در حکومت اشرف غنی سهم چشم گیری داری از شما با وجدان تر و بشر دوست تر کسی تا فعلا نیست،بیا و خون شهدای یکاولنگ را فریاد بزن و دامن نسل جوان سید را از تهمت سی ساله دجال افشار پاک کن. نسل جوان سادات با این تهمت ها اصالت خود را از یاد برده اند که نسل مردی هست که وقتی قوم جاهل را دعوت می کرد دختران خود را زنده بگو نکنند به او سنگ و دشنام نثار می کرد. آقای جاوید کم مانده نسل جوان ما در در میان این اسید،هضم شود. آنهایی که از تهمت این دجال آگاه هست و با لباس روحانیت سکوت می کنند، می گویم شیطان زبان شما را بسته تا چشم و زبان را بر حقیقت





https://www.facebook.com/RepublicOfSadat/videos/1852021648254033/UzpfSTEwMDAwNDM0NjU1NzQxOToxNDkyODk2NDgwODY1MjIz/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد