نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

رهبر/ قهرمان و الگوی مردم افغانستان کسی است که ستم علیه مردمش نکرده باشد

چه کسانی به قاتل ده ها هزار افغانستانی،بابه می گوید:

گروهی که به عبدالعلی مزاری #بابه می گویند کسانی هستند که در جنگ داخلی در جنایت های بشری،رهبر حزب وحدت شریک هستند. گروهی که با افتخار لقب وندی را به خود اختصاص دادند
زیر همین نام جنایتی های کردند،که گروه داعش مرتکب نشدند ‌.

گروه دوم،نسل جوان است.نسلی که با دروغ و بزرگنمایی یک انسان فتنه گر و جنگ طلب بزرگ شده اند. گروه دوم از واقعیت جنگ بی خبرند و اگر واقعیت را به آنها بگویید از شدت خشم پرخاشگری می کنند و شروع سخن های در شأن خودشان را نثار افشاگران می کند‌.

چرا می گویم، رهبران جهادی باید لغو تابعیت افغانستانی گردد و لقب های قهرمان وحدت ملی و قهرمان ملی از آنها برداشته شود؟ چون نه،مسعود قهرمان است؛نه مزاری. مسعود برای تاجیک ها و مزاری برای یک عده اندکی از مردم هزاره به عنوان قهرمان پذیرفته شده‌اند،نه؛برای تمام ملت افغانستان. اگر مسعود و مزاری قهرمان هستند،باید تمام مردم افغانستان رای می دادند. و این حقیقت را در عمل و در یک مکتوب قانونی ثابت می کردند.اما می بینیم که اکثر این مردم افغانستان از ایت لقب تحملی ناراضی اند. ۱۰۰ درصد پشتون ها از مزاری و دوستم و مسعود متنفرم صددرصد سادات از مزاری متنفر هستند. همینطور عده زیادی از هزاره های حرکتی از رهبر حزب وحدت تنفر نشان می دهند.
عده ای زیادی از دوستم و مسعود متنفرند.

با این حال، ما چگونه می‌توانیم مسعود و مزاری را به عنوان قهرمان ملی بپذیریم در صورتی که همه ما و شما می دانیم که آنها خرابکار ترین رهبر جهادی در افغانستان بودند. اهل قلم‌ می دانند،قهرمان کسانی هستند که کوچک ترین زحمتی به مردم خود نمی رساند.قهرمانی به همین ساده است؟

رهبر/قهرمان صادق و سالم هیچگاه علیه مردمش شرارت خرابکاری توطئه و دسیسه و تهمت نمیکنند. می‌بینیم که عبدالعلی مزاری بدون تهمت زدن بدون دسیسه سازی هیچگاه از منبر ها پایین نمی‌شد. عبدالعلی مزاری هیچگاه علیه روس ها نجنگید اما تمام عمرش را وقف کشتار مردم افغانستان ای اعم از شیعه و سنی، هزاره و سادات کرد. با این حال یک عده،او را بابه می گوید !

اسناد زیادی موجود است که ثابت میکند مزاری بیشتر از عبدالرحمان خان به شیعیان ستم کرده است. با این وجود می‌بینیم که عده زیادی از نسل جوان که از واقعیت های جنگ داخلی بی‌خبر هستند به قاتل میلیون ها انسان افغانستانی بابه می گویند.

رهبر آن کسی است که تصویرش در خانه تاجیک، ازبک،هزاره، پشتون، سادات غزلباش ها و دیگر اقوام افغانستان بر دیوار خانه آنها نصب شده باشد‌
. قهرمان تحمیلی عمر کوتاه ی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد