نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

میراث جهاد خنده های یخ زده بر لب هاست.

میراث جهاد خنده های یخ زده بر لب هاست. 
برای دوستان واژه 23سنبله غریب هست. البته حق دارند چون هیچ قومی نمی تواند حزبی باشد اما از ان آغاز استعمار رژیم عبدالرحمانی و ترور مسعود و کاظمی و مزاری و....سخن بگوید. چون خودشان رسوا مردم و شرمسار تاریخ می شوند.مردم دوست ندارند از رهبرانشان حرفی بشنود که با رویا سازی انها  ها سازگار نیست . اما من این جرات را دارم که بگویم مزاری و حکمتیار و دوستم " انوری با مسعود و ربانی و چند تای دیگر در همین ماه البته 25 سال پیش نامه مرگ و خودکشی خود را امضا کردند و میراث ان خودزنی عظیم خودکشی مزاری و ترور مسعود و جان دوباره دادن به حکومت پشتونی کرزی و غنی و حکومت طالبانی شد/میراثی که پای داعش و صد کشور را باز کرد و خیابان های کابل را سیل خون کرد.

میراث جهاد رخت بستن خبر های خوب وطنی؛ خنده های یخ زده بر لب هاست. میراث جهاد اشک بی پایان بر گونه ای دختر بچه ای هست که اکنون مادری فرزندی شده که انتحار او را نابود کرده و پدرش در جنگ معلول شد؛است میراث جهاد کودکی شیرخواری هست که در بغل مادرش از گرسنگی چشم در چشم مادری دوخته که گدای می کند .

ثمره جهاد مغاره نشینان پنجشیر و چهارکنت مرگ 29 هراز انسان هست فقط در یک جنگ هست که با شفر مزاری آغاز و با نسل کشی مسعود ربانی و انوری و.....پایان یافت. اگر در وجود شما قاضی بنام وجدان زنده هست چرا از ان فاجعه یاد نمی کنید؟ خون مسعود و مزاری با خون انهای که بانی قتل شن؛این دو هست چه فرقی دارد؟ آباما نباید در مرگ مسعود و مزاری جهان را چراغانی کنیم؟ افتخار این دو برای مردم چیست؟ چرا با قهرمان جلوه دادن این دو رهبر شورشی مغرور کلمه ها را شرمسار می کنید و واژه ی مقدس [قهرمان] را لکه دار می نمایید؟ مگر شما به قلم؛ این ابراز مقدس تعهد نداری که راست گو باشی؟
چرا از حقیقت فرار می کنید؟ فکر نمی کنید با معرفی شورشی ها نسل جوان از این تجزیه قومی درس عبرت بگیرند و آینده را طور دیگر رقم بزند؟

مردم ما باور کردند مسعود قهرمان هست. چه دروغ تلخی چه طعمه سیاهی... کدام عقل در بدن سالم و غیر متعصب می پذیرد کسی که افغانستان را شخم زده و از بیگانه پول گرفته تا خانه هموطن و کیش خود را خراب کند قهرمان ملی هست؟اگر بنا بر هموطن کشی قهرمان هست که حق با شماست. اگر نه به چه دلیلی مسعود قهرمان هست و قبر او در افغانستان باشد؟ جای این قبرها در پاکستان و ایران هست. هواداران مزاری از این قافله دورغ پراکنی از شریک هموطن کش خود مسعود عقب نمانده . آنها هواداران مزاری فقط مانده از تلویزیون بگوید مزاری خداست انها کسی که در واقع رهبر فروپاشی قومی هست را قهرمان وحدت ملی معرفی می کند؟ کدام وحدت... آبابعد از ان فاجعه ملی میان اقوام وحدتی می بینید>؟ ای کاش در میان هزاره ها که سادات شامل ان بودند وحدتی در حد کلامی وجود داشت ؟ مردم فکر می کنند چون اشرف غنی این جملات را لکه دار کرده پس حق با غنی بوده و ان متفکر جهان به درستی تشخیص داده که مزاری و مسعود هر دو همزمان در یک جنگ هموطن کشی قهرمان است؟ 
نه&&&&&&&&& غنی بار تمام سیاهی های دهه هفتاد را به دوش این دو انداخته هست.

من امیدوارم نسل جوان با حقیقت جنگ کنار بیایند و با رهبر پرستی آینده را به بلاتکلیفی واگذار نکند.

با رهبر پرستی هیچ گاه کشوری اباد نخواهیم داشت. نه خراسان نه فدرالی نه تجزیه و نه جمهوری چون رهبران ما همه ارزش های ما را در  تاریخ نابود کرد. امروز هیچ تاجکی و ازبک و یا هزاره و..........نمی تواند زیر یک سقف بنشیند و در مورد یک آینده مشترک برنامه ریزی کند چون در مغز استخوان انها  باورانده که رهبر دیگر اقوام خاین هست و نباید به انها اعتماد کرد 
نصری 8/27/2019

سنبله آغاز یک استعمار و اوج مظلومیت پشتون ها بود.


در سنبله دستان شرور پاکستان از آستین عبدالعلی مزاری با همفکری گلبدین حکمتیار بیرون شد. طرح پاکستان در حال اجرایی شدن بود. عبدالعلی مزاری به هوای رهبریت اقوام شیعه افغانستان در حال طراحی کودتایی است.پاکستان وعده هایشیرینی را به گلبدین حکمتیار می‌دهد تا این کودتا اجرایی شود.

پشتون ها در سراسر کشور مورد هجوم ازبک ها تاجیک ها و هزاره ها/شیعیان قرار دارد.

اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پشتون های دهه ۷۰ مظلوم ترین مردم افغانستان بودند.‌نباید این مسئله را از یاد برد،که پشتون ها توسط ازبک ها در دشت لیلی به جرم طالب بودن در داخل کانتینر قتل عام شدند.#پشتون ها در مزار شریف توسط محمد محقق و افرادش در سرک ها قتل عام شدند به جرم اینکه طالب هستند. در صورتی که فقط زبانشان پشتون بود. پشتون ها در کابل توسط عبدالعلی مزاری قتل عام شدند در غزنی توسط افراد حزب وحدت و حزب اسلامی، بزرگترین افراد طالب نابود شدند.

این همه جنایت علیه پشتون ها در دهه ۷۰ باعث شد آنها موجودیت خود را در خط نابودی ببیند. باعث شد آنها بار دیگر متحدانه علیه سه گروه اقوام هزاره و ازبک و تاجیک قد علم کند.

پشتون ها در حاله متحد شدن است در حال تصرف حکومت از دست رفته . آنها بقای خود را در سایه این سه قوم در خطر می بینند. این طرف جبهه عبدالعلی مزاری آماده می‌شود تا کودتایی را علیه دست راست خود انجام دهد.......ادامه دارد.....