نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

دوران ربانی سیاه ترین

دوران ربانی سیاه ترین روز های زندگی مردم افغانستان بود. او وابسته روسیه و بعد ایران شد.
ربانی کشته شد،چون هدفش وابستگی به بیگناه بود. او ریس جمهوری بود که در دوران او کشور به خواست بادارش پاکستان به آتش کشیده شد.
در دوران او بود،که اقوام افغانستان تجربه شد و علیه هم دشمن خونی گردید.
امروزه نود درصد غیر پشتون ها از پشتون ها نفرت دارد. این همان خواست پاکستان بود. شعار پاکستان این بود، آب مطابق میل ما در افغانستان جوش نگه داشته شود.(تلک خرس)


ربانی آنقدر ضعیف و بی چاره بود،که حرف زدن درست بلد نبود. روش برخورد با خائن و خادم را نمی دانست . او می دید، دیر آمده ادعای مالکیت کشور را می کند. اما جرات مجازات نداشت. می دید یک بی ریشه دارد ریشه اصل جهاد و شهادت را از بین می برد.بجای سرکوب، به او قدرت و منزلت داد. ربانی می دید یک بی ریشه دار حال خشکاندن،نهال تازه به ثمر رسیده جهاد هست،می دید دشمن جهادی های که دشمن شوروی هست، با همه اقوام برای شهرت و شهوت می جنگند،اما کاری نکرد! چرا؟
یا ربانی مزدور بوده که بادارش،اجازه مجازات نمی داده و یا سیاست بلد نبوده. در هر دو صورت برهان الدین ربانی محکوم هست. ما کسی را می خواهیم که مثل اشرف غنی در برابر اغتشاشگر، سنگ دل باشد.
ربانی اگر معنای واقعی سیاست را می فهمید به هر نحوی که بود،مزاری و گلبدین را حذف می کرد.
سیاست جای برای دلسوزی و دین و دوستی نیست. منافع ملت قبله یک سیاستمدار است و راحتی مردم واجبات او.

دجال،باعث نابودی ترک تباران و فارسی زبان بود/هست..

دجال،باعث نابودی ترک تباران و فارسی زبان بود/هست..
اگر ۲۳ سنبله را بی طرفانه مورد کاوش قرار بگیرد به این نتیجه میسریم که وسوسه گلبدین حکمتیار باعث فریب مزاری می شود و جنگی در می‌گیرد که تمام اقوام فارسی زبان و ترک تباران را علیه هم درگیر می کند. مزاری قصد دارد به تنهایی رهبر شیعیان افغانستان شود او قصد ترور تمام بزرگان احزاب رقیب را دارد و در همین راستا از گلبدین حکمتیار که مامور آی س ای پاکستان است،مشوره های شیطانی می گیرد. مزاری مطمئن است که می تواند بزرگان حرکت و وحدت را غافلگیر کرده دردم همه را نابود کند. اما نمی داند که این توطئه باعث نابودی و تباهی تمام فارسی زبانان و ترک تباران افغانستان می شود. مزاری در این شب ها در حال طراحی یک کودتای از این علیه مردمانی است که سالیان دراز او را در سخت ترین شرایط همراهی کرده اند .

پیآمد های کودتای مزاری،دجال خوش سخن:

جنگی که در تاریخ ۱۳۷۳ آغاز شود،باعث ترور آمر مسعود،مرگ مشکوک ژنرال فهیم، ترور ناجوانمردانه شفیع دیوانه،ترور سید مصطفی کاظمی، برهان الدین ربانی و خودکشی عبدالعلی مزاری می‌شود. البته کودتای _مزاری،آغاز یک استعمار عبدالرحمان خانی بود. اهل قلم می دانند که عبدالرحمان خان تمام افرادی که این حاکم احساس خطر می کرد دردم نابودشان می کرد. می توان به کله مناره های پشتون های علی قاجی اشاره کرد.

تحریک تسویه حساب با دجال،آغاز ترور های زنجیره ای بود.

در کودتای مزاری همه فارسی زبان و ترک تبار شرکت کردند و در کنار آنان گلبدین حکمتیار و سیاف نقش مجری طرح را داشت. آیند و نقاط ضعف و توان‌ حرکتی ها  وحدتی ها شورای نظار و جنبشی ها را شناسایی کرده بودند و در این جنگ همه آنان را یکجا نابود ساختن. نقطه قوت ترکتباران و فارسی زبانان اتحاد آنان بود. دست های پاکستان که از آستین گلبدین بیرون آمده بود،میان تاجیک ها و ازبیک و هزاره ها شک و تردید های زیادی ایجاد کرده بود که در جنگ ۲۳سنبله همه برای تسویه حساب در محله های شیعه نشین وارد جنگ شدند.

بخش،نابودی ردپای پاکستان!

وقتی پاکستان،سه قوم یاد شده، را درگیر کرد در گام بعدی شروع به تحت اختیار قرار دادنِ مهمات کل افغانستان کرد. کشور های همسایه از کشور ما به خاطر آن سلاح ها حساب می برود. وقتی باکستان مهمات کوی اسکات را روی شانه های افراد حزب وحدت و گلبدین حکمتیار به نوشهر پشاور پاکستان انتقال داد خیالش است وجود سلاح های سهیل در این کشور شد آنگاه شروع کردند به نابودی ردپاهای خود که در اسکات و دیگر جنگ ها به جا گذاشته بود باغستان توسط افراد گلبدین حکمتیار که عرب ها بودند و ای را ترور می کند مزاری را وسوسه می کند که فرار کند و او را در چهار آسیاب مجبور به خودکشی می کند کاظمی را درآسمان و ربانی و شفیع را در زمین می کند و این ترورها تا به امروز ادامه دارد که می توان به اشکی و ژنرال دو سوم اشاره کرد و در آینده خواهیم دید عبدالله و دیگر باقی ماندگان جهاد چگونه توسط دستان پاکستان از آسین گلبدین حکمتیار و سیاف ترور نابود و بدنام خواهد شد.
 نصری
۳۰اوت۲۰۱۹