نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

دهمزنگ پس لرزه افشار بود.

دهمزنگ پس لرزه افشار بود<با این تفاوت که در افشار فقط سادات و قزلباش ها تلف شدند،اما در دهمزنگ و برچی و مدرسه موعود،اکثریت هزاره شهیدشدند.

پرسش،در افشار چه اتفاقی افتاد که در دهمزنگ نیفتاد!چرا افشار دلمه خونی تحریف شده اما دهمزنگ و برچی و مرکز تبیان و  مصلای غصبی مزاری و......یاد مردم رفته است!برای پیش  گیری میرزاولنگ و دهمزنگ و افشار چه برنامه ای دارید؟

مطالب دوم:

من مخالف نژادگرایی  هستم.مخالف رهبرانِ  حزبی که با  رویارویی سید و هزاره نفع بردند و قهرمان وحدت ملی شدند؛ هستم.آنها  هزاره گرایی و سید گرایی را دامن زدند،تا بعنوان رهبر حزب  و قهرمان  وحدت ملی به آن مقام و منزلت  غیر واقعی برسند.اما افرادی  هم بودن که مخالف  هزاره گرای و سید گرای بودن،انها را سرکوب  کردن و خائن معرفی کردند.تا دلسوزان  قوم را نام بد کنند . برای مثال اکبری  و  یا ایت الله محسنی . ادم های که ایران برای عیادتش هیت می فرستد. ایا محسنی شایسه رهبری هست یا محقق و خلیلی که ادم و ادم ازش نفرت دارد. پیروان مزاری،فکر می کنند با فاصله گرفتن از تشیع  و سادات به آخرین  درجه  از آزادیخواهی و سعادت، می رسند .فکر می کنند سادات  سر بار آنهاست و نظر نیک، انها زهر افعی هست! اما،سادات اینگونه نیست،مثل مادری که خطای  فرزندش را نادیده می گیرد،از شما دعوت می کند،به دامن امن تشیع برگردید.از نژادگرایی فاصله بگیرید. 


اما اگر می خواهید،تنهای را تجربه کنید عیبی ندارد،ما با تقویت کنگره شیعیان بدون #هزاره های مزاری به شما کمک می کنیم تا به خواست خود برسید . با سکوت خود به کم سواد های شما کمک می کنیم تا مرجع تقلید گردد تا  این خلاع را نیز مثل رهبری مزاری پُر کنید.  کمکتان می کنم اما نه برای شما برای خود به شما کمک می کنیم که مثل برادران اسماعلیه امام  و رهبر مخصوص خود را پیدا کنید . ما می خواهیم وندی ها از بدنه شیعه جدا شود. اما این را بیاد داشته باشید که سید کریم آقا خان،مفتخر هست که سید هست است.  او از ثروت برخودار است  و حمایت جهانی دارد. به آنها رسیدن،صد سال کار پیوسته نیاز هست . شما به خود ببنید  شب روز قلم و کلنگ  به دست در حال خودزنی و دشمن تراش هستید و در حال بیرون راندن پدر های دلسوزی که مزاری را مزاری ساخت.

سخن اخر

من،پیش بینی می کنم با اجتهادی  آقای واغظ زاده بهسودی  ، نواسه های مزاری به آروزی خود می  رسد.  ما هم به میانه روی و همدیگر پذیری با اقوام شیعه و سنی در افغانستان ادامه می دهیم .  اما یادتان باشد  این اجتهادی قومی،حزبی به ضرر پیروان مزاری تمام  خواهد شد. دقیقا مثل رهبری محقق و خلیلی و مزاری که باعث شده بچه هزاره در با سهمیه بندی درس بخواند و با اجازه طالب از بامیان به کابل بیاید و با اجازه  خارجی ها به معاونیت برسد. این ازادی نیست. یاداور شوم محقق و خلیلی به هر نحوی که شده،فتوای جنگ علیه سنی های طالب را می گیرد . ان زمان هست که جنگ قومی(وند های هزاره)با سنی های وهابی طالب و داعش بار دیگر شما ها را به طرف دهمزنگ و برچی و مصلای غصبی مزاری می کشاند.با فتوای او و با دستان خالی بدون حمایت شیعیان داخلی و حمایت جهانی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد