نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

مزاری کارخانه دورغ سازی هست.

پسندنمایش واکنش‌ها یبیشتر
نظر دادن

نسل جوان مسول اند، هر کدام در حد توان در مورد جنگ های داخلی تحقیق کنند و یافته های خود را بدون کم و زیاد در خدمت انهای قرار دهند که در ان روز ها نبودن. منم به نوبه خود چند مدتی هست در این راستا تحقیقاتی را شروع کردم.
این گزارش در پاکستان ثبت شده است . انگار جلسه سری بوده و با دوربین مخفی از مزاری عیله وی؛ سند تهیه میکردند.
در این کلیپ،دیده می شود فرد غیر بومی از مزاری سوال می کند که لهجه هزاره های کویته را دارد]نه هزاره های بومی افغانستان را .ایشان می پرسد ایا صحت دارد در افشار هزاره ها توسط حمله شورای نظار و اتحاد سیاف به شهادت رسیدند؟
از این سوال نژاد پرستانه مشخص هست که تبار شهدا از مذهب مشترک به مراتب مهم تر بوده.مزاری برای سرپوش گذاشتن به شکست خفتبار افشار به دفاع از هزاره های وحدتی؛زبان باز می کند. مزاری اگر می دانست این گزارش ثبت تاریخ می شود و بعد ها علیه خودش استفاده می شود؛شاید هیچ وقت لب باز نمی کرد.
مزاری در دقیقه 1.17می گوید افشار مربوط شیعیان افشار هست .از نجات ما نیست. منظورش نژاد بوده. مزاری بااحتیاط به اطرافش نگاه کرده سخن می گوید. مزاری خودش می دانند دورغ می گوید برای همین با استراب حرف می زند. مزاری شب قبل از حادثه خبر داشته افشار سقوط می کند. اگر نه چطور امکان دارد در جنگ افشار فقط قزلباش های کشته شود؟ دورغ مزاری از انجا معلوم هست که با دست پاچگی در دقیقه ....می گوید مردم هزاره اموال خود راکشیدن یا خانه های خود را بیرون کردن...!!!!!!!!!!!!!مگر خانه بیرون کردنی هست ؟ 
در ادامه می گوید قزلباش ها بالاترین صدمه را دیدن!!!!!!!!!! چرا برای مزاری قزلباش ها مهم نبود؟ مگر ایشان ادعای رهبری تشیع را نداشت؟ زنان و کودکان قزلباش چه گناهی داشتند که در اتش کینه مزاری زیر رگبار مرمی مسعود و سیاف نابود شود؟.چرا اقوام محمد اکبری (قزلباش ها)از وقوع فاجعه باخبر نکردن؛فقط هزاره هایوحدتی را باخبر می کنند! جواب این معماسخت نیست. بعد از افشار قرار هست جنگ دیگری در تاریخ بیست و سه سنبله 1373در تاریخ ادم کشی مزاری ثبت شود. قرار هست تشیع درباری (بقول پیروان مزاری) یکجا نابود گردند،تا مزاری سید حسن نصرالله دیگر گردد تا با حمایت امام خامنه ای رهبری کل تشیع را بدون مزاحمی به دوش بگیرد. برای هیمن مزاری با این طرح ناجوان مردانه خواست طرفداران اکبری را که قرار هست با سید مصطفی کاظمی از حزب وحدت اخراج گردد یکجا؛نابودن کنند.مزاری توسط خبر چین های خود از وقوع حادثه خبر داشت.
ایجا مزاری اعتراف می کند تاجیک ها بر جان و مال باشندگان افشار مسلط شد و به هیچ چیز این ها رحم نکرد. به تعبیر دیگر به ما چه بایستی خانه های خود را می کشیدن تا کشته نمی شود . بهرحال،مزاری اطمینان می دهد در افشار هیچ هزاره ی قتل عام نشدند. 
این کلیپ ثابت می کند مزاری برای فریب عوام از هر حربی استفاده می کند . در ادامه کلیپ.......... این تصویر ایت الله خمینی هست. در تمام اماکنی که مزاری سخنرانی می کند در بالای سر وی باید یک عکس خمینی نصب باشد. این تصاویر ثابت می کند که حزب وحدت چقدر وابسته ایران بوده. این روز ها پیروان مزاری در وبلاگ های شخصی خود از خمینی و کسانی که وابسته ایران بوده نفرت نشان می دهند .با این رفتار خنده دار می خواهند بگویند که ما هیچ ربطی به ایرانی ها نداریم!! مزاری به امام خود ایت الله خمینیقول داده بود تا زنده هست در خدمتش باشد.مزاری به عهد خود وفادار ماند. حتی بعد از مرگ ایت الله خمینی چندین بار برای عرض ارادت به مرقد خمینی به تهران رفته بود. طبق اسناد؛ مزاری بدون اجازه اربابان ایرانی خود اب نمی خورد . یکی از شروط ایران برای حمایت مزاری این بود که یکی از نمایندگان ولایت فقیه در تمام جلسات مهم حزب وحدت شرکت داشته باشد. 
در ادامه مزاری می گوید در افشار بد رفتار شده!!! دقیقا همین واژه در یک کلیپ دیگر مزاری به کار رفته که می گوید ما در گذشته در حق مردم بد کردیم در افشار در حق مردم ما بد رفتار شد. این اعتراف به اشتباه نشان می دهد مزاری شاهد بوده که چه بلای سر مردم کابل امده است اما با سکوت از کنارش گذشته تا این که در افشار مثا جنگ دارالامان فاجعه خالق می شود . و اعتراف می کند ما بد کردم بد دیدیم. در اخر کلیپ مزاری در جای دیگر در میان انبوهی از پیروانش می گوید هیچ شیعی !!!!! پیروان مزاری از شیعه بودن ننگ دارند و اعتراف می کنند ما هزاره بودن را به شیعه بودن ترجیح می دهیم. اگر اینطور باشد افشار مربوط شیعیان هست مربوط قزلباش ها و سادات!!!!!!!!!!پس شما بی خودی به طبل رسوای می کوبید. در ادامه مزاری می گوید این شیعه هست و هزاره!!!

مزاری کارخانه دورغ سازی هست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد