نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.
نصر  وحدت

نصر وحدت

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی حقایق بدون سانسور فعالیت می کند.

شکست دیگر برای رهروان بابه مزاری


زنده باد بابا #غنی خوب سیاست بلد هست.

اول،هزاره ی پیرو مزاری را با واژه فریبنده ی قهرمان وحدت ملی،به مزاری رای و بعد برق و حالا نمایندگان آنها را گرفتی. به این می گویم سیاست پنهان . پیروان بابه مزاری خوشحال و سر مست که مزاری را رهبر وحدت ملی لقب داده است .

 چی سیاستی! چه سیاستی!البته آقایان،آصف آشنا،بهزاد تاجیک،  دو فرزند محقق ولد خرکار و  آن دوتای دیگر در شکست خود،کم به خودشان خدمت نکردن. باور کنید،بنده با حساب اصلی خود ساعت ها با آصف آشنا مناظره کردم .

#Nasri10del

هشدار دادم که آقای آشنا  شما تحت حمایت اشرف غنی و حامیان او در پارلمان،جایگاه دارید،چرا علیه اشرف غنی،پرخاشگری می کنید.چرا توی که تازه به دوران رسیدی،مثل کودکی که تازه راه رفتن یاد گرفته ادعا مناظره با غنی و تهدید های تروریست بودن غیره می کنید .

هشدار دادم،پشتون های ارگ نشیان،زخم خوردی مزاری هستند آنها خاصیت مار و شتر را با هم یکجا دارند،اگر از کسی  زخم بخورد نسل در نسل در کمین انتقام گیری هستند . بعد تو" زیر بینی اشرف غنی از رهبر فروپاشی قومی،عبدالعلی مزاری تعریف و تمجید می کنی ! همه می دانیم اشرف غنی استاد تقلب و نامردی هست،پس تا جان نگرفتی و جا پای قوی نکردید،نباید شاخ شوید. 


هنوزم دیر نیست،به بازندگان انتخابات پارلمان،نواسه های مزاری که با نوک پا روی زمین راه می رود،پشنهاد می کنم،بروید،سیاست را در مرتضوی و بشر دوست،بیاموزید . هر چند تاریخ ثابت کرده،نه،مزاری نه،پیروانش اهل سیاست نیستند. چند روز هیاهو و غوغا می کند،بعدش یادشان می رود،چه قولی به مردم و چه هدفی پیش رو داشتند . نمونه اش،بهزادِ تاجیک هست،نه حساب های ملی که از چهار گوشه و کنار کشور به حسابش واریز شد،پس داد.نه،قاتل  شهدای دانایی/دهمزنگ معرفی شد،نه،یک متر لین برق کشیده شد. با نام گذاری چوک دهمزنگ به اسم چوک دانای،خودش را خلاص و ملت را رها کرد.


بازم می گویم،ای نواسه های مزاری،راه مزاری به چهار آسیاب ختم می شود.دنبال مزاری رفتن،برگشت به دوران عبدالرحمان خان است.

بیاید و به جامعه ّبگردید،اجازه دهید،آنهای که مزاری را مزاری ساختن،سیاست کنند. بار بار گفتم در وجود نواسه های بابه  مزاری سیاست راه نیافته است‌. در این چهل سال و حداقل بیست سه سال بعد از مرگ بابه مزاری دیدم هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از این به بعدم هم کاری از شما ساخته نیست .فقط با مخالفان با تعصب بی حاصلتان مانع اتحاد تشیع می شوید.  مثل الان،یک گروه گفتند به بشر دوست رای ندهید. گروه دیگر مانع رای دادن به بهزاد تاجیک و بچه های محقق شدند،رای ها پراکنده شد . هیچ کسی که سر او به تن اش بیارزد وارد پارلمان نشد .

چرا ؟ چون،مشکوک بودن،به همه یکی از ارث های بابه مزاری هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد